Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 04:38 - DJ KRIS: Не мечтая, а очаквам да изкача следващото стъпало
Автор: teodortodorov Категория: Забавление   
Прочетен: 1270 Коментари: 0 Гласове:
0




imageСъбота е. Купона в петък вечер е отминал, само мисълта за партито ме кара да се усмихна. Студеното време и разтапящият се сняг немогат да ме спрат да отида на дългоочаквана среща с един от най-актуалните ДиЖей в Хасковска област. Поглеждам часовника си - точно на време. И той точен - нетипично за един ДиДжей от неговия ранг. Здрависваме се и отиваме в извесно кафе в града, където започва разговорът ни.

- От къде тръгна всичко? Как се захвана с музика? 
- В Симеоновград, започна всичко. Един от залязващите DJ там - Делчо Би ми каза, че в мое лице вижда последовател. Всичко тръгна на шега - започнах работа в дискотека "Виктори", преди това на първо място беше футбола. Музиката не ме вълнуваше. 
- Защо остави спорта и се захвана с пулта и музиката? 
- Заради жените (смее се). 
- Вече 12 години се грижиш за доброто настроение на хората. Кога изпитваш най-голямо удоволствие от работата си? 
- Когато виждам хората да се усмихват, да танцуват... да се веселят като цяло. 
- Начин на живот ли е за теб музиката? 
- Да! Тя е стил, живот... 
- Ако трябва да се определиш като музикален стил, какъв ще бъде той? 
- Ха-ха (смее се) като неизпятата до сега романтична балада. 
- А като песен? 
- Just another day на Jon Secada. 
- Защо точно тази песен? 
- В текста и виждам сто процентова прилика със себе си. 
- На ум ми идва да те попитам как ще коментираш една тенденция, която се забелязва сред много от младите хора днес. Всеки втори се прави на ДиДжей, завърта един микс или сет и готово... 
- Младите DJ нямат сигурност, няма кой да им обърне внимание, да им даде едно рамо. 
- Ти би ли помогнал на някого, в когото виждаш някаква дарба? 
- Разбира се, както на мен ми помогнаха. 
- Кога ти беше най-трудно? 
- Когато дойдох в Хасково, тогава търсех изява. Беше трудно! 
- Да, това ми беше следващият въпрос: за популярността ти в Хасково, голяма роля има ДиДжей Джото. Как се запознахте с него? 
- Вярно е, Джото е човек, който ми подаде ръка, на него мога само да му благодаря. Това е човекът, който играе голяма роля за моят успех и за това, което съм днес. С него се запознахме на един кастинг за изпълнители. И от тогава... вече 12 години сме приятели. 
- Известен е факта, че имаш един издаден албум. Кое те подтикна да го направиш? 
- Голямата ми способност да пиша сам текстовете си. 
- Обмисляш ли втори? 
- Да, в бъдеше. Но за реализацията на един такъв продукт ми трябва повече време, с което за сега за съжаление не разполагам. Но в бъдеще - обещавам това да стане факт. 
- Винаги, когато интервюирам някого имам един принцип: задавам въпроси, на които очаквам бързи отговори - нещо на принципа на асоциациите. 
- Давай. 
- От къде идваш? 
- От далечното минало, на половина трудно... 
- Къде отиваш? 
- Към многото мечтано, но малко достижимо... 
- За какво мечтаеш? 
- Не мечатя, по-скоро очаквам да изкача следващото стъпало. 
- Имаш ли максима, която следваш? 
- В днешно време, човек трябва да се радва на момента. Нямам максима. Вземам хубавото от всичко и в един момент го изпълнявам. 
- Любимия ти цвят? 
- Червен 
- А отбор? 
- Като цвета - ЦСКА. 
- Какво са приятелите? 
- Нещо, без което човек не трябва да остава. Трябва да цени и съхранява. 
- Фенките? Има ли ги? 
- Има ги, да! 
- Как се отнасяш към тях? 
- С респект и благодарност техните предпочитания. 
- За съжаление вървим към края на разговора ни или поне в официалната му част. Има ли въпрос, които не ти зададох? 
- Да. 
- Какъв е? 
- Не ме попита дали се харесвам, такъв какъвто съм? 
- Ами питам те - отговори ми (смее се)?! 
- 50 на 50, защото съм зодия близнаци и поставям всичко на кантар. 
- Какво си пожелаваш за финал? 
- Само здраве! Смятам, че другото мога да си го постигна сам. 
- Много ти благодаря, че отдели от времето си за това интервю! 
- Удоволствието беше мое! 
- Взаимно е! Пожелавам ти успех!



Тагове:   DJ,   стъпало,   Очаквам,   мечтая,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teodortodorov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1099651
Постинги: 530
Коментари: 502
Гласове: 994
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031