Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 18:42 - „Предай нататък!... Нека доброто започне от теб!” (и мен ме има на колажа) :)
Автор: teodortodorov Категория: Други   
Прочетен: 1323 Коментари: 0 Гласове:
0



„Предай нататък!... Нека доброто започне от теб!”

С тази инициатива младежката група към Сдружение „Шанс и закрила” – Хасково се включва в националната кампания
image

За втора поредна година България е част от отбелязването на 18 октомври - Европейския ден за борба с трафика на хора. Десетдневната кампания в цялата страна започна на 17 октомври 2008 г. под наслов „Трафик на хора: Време за действие”. Основен организатор е Националната комисия за борба с трафика на хора, в партньорство с МОН, Държавната агенция за закрила на детето, и неправителствени организации в цялата страна.

„Предай нататък! Нека доброто започне от теб!” – с това послание ние се обръщаме към Вас, уважаеми връстници, родители, учители, познати,... призоваваме Ви да бъдете съпричастни и да дадете своя принос в борбата с трафика на хора.

Всяка минута един човек в света става жертва на трафик!

Жертва на трафик може да стане всеки, който мечтае за любов, свобода и по-добър живот.

Не си казвайте: „Това на мен не може да ми се случи.”!

Всички ние имаме право да сбъдваме мечтите си. Трябва само да сме по-уверени като се информираме и добием умения за предпазване от въвличане в трафик.

Нашата цел е да помогнем за предотвратяване въвличането на деца и младежи в трафик и сексуална експлоатация. Затова създадохме специален превантивен постер. Ако го препратите на свои съученици, колеги, близки, приятели и познати, ще се умножи броят на хората, които не биха казали: „Това на мен няма да се случи.” Предайте нататък! И нека доброто започне от Вас!

image



Тагове:   мен,   МЕ,   нека,   нататък,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teodortodorov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1099706
Постинги: 530
Коментари: 502
Гласове: 994
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031