Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2008 02:50 - За любовта... без която никак неможем :) (смях)
Автор: teodortodorov Категория: Забавление   
Прочетен: 1769 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 06.02.2008 06:59


Много интересно сЪ получи,
щото да ви кажа как сЪ случи.
Писмо интересно получих аз
и реших да го пусна аз на Вас.

И в писмото дълго и солено,
пишеше туй нещо следно:

Ина такава съм са размичтала,
ублегната ду нас на старата върба,
де тойту ими със пирон съм издълбала,
плюс мойту... e равну туй на либуфта.

На аритметиката ко ли й разбирам,
ни зная дажи колкуй две плюс две,
убаче гату лубуфта да ма путпира,
тува ни ма изпритиснява вуубще.

Ни ша квадратен корен да ти вада,
ни ф дроби шти зацепа целити числа.
Тя либуфта е чиста-проста кат ливада,
със цъфнали извътре тук-таме цвитя.

Събирам та, ни мога та измъквам,
ниту със минус, ниту със ръжен,
ут тойзи огин, дету ми гу стъкна,
ачи звезди да ми са мяркат пусред ден.

Ъх, за ко ни бяф пуне кат самодива,
чи с фуста бяла да ти ръгна у съня..
Пък ази съм устатна и ни ми утива,
кат зина мязам сущу на ина ламя.

Ни знам напрау вечи ко да прая
и кък да млъкна, да ни та гълча.
Да зема с билки ли да та умая,
ма кък са сгъва билки да бере ламя!?

И нА сида и съм са размичтала,
биля пирона ми ут писани са изтъпи...
Наместу билки пак куприва съм набрала,
ку ми са мерниш, малеей, ш"видиш ти!

Приятно ми е, Теодор !


Тагове:   никак,


Гласувай:
0



1. teodortodorov - ЛамЕнца мой мили, 'се май вий оля...
06.02.2008 02:51
ЛамЕнца мой мили, 'се май вий оляхте
и лекинко мОдера пак нервиАхте.
Добре, че админа душица е мила
и дава ви той да показвате сила,
но нека се гаврим с мисъл в главата,
че не е добре да си търсим белята.
Той Пената-мОдера хлъзга се лесно
макар, че е гей - това е известно.
Все пак да внимавате (пак ви го казвам),
[mod.edit] бутона редовно го смазвам!

Най-общо опитвам се аз да покажа,
че лесно, без бой ще ви всите накажа,
ако пак прочета няк'ви весели сказки
за тесто или ануси или пък за смазки.
цитирай
2. teodortodorov - С теб сме толкова различни. . . На ...
06.02.2008 02:55
С теб сме толкова различни...
На среща идваш официален
с панталон и риза, вратовръзка,
аз пък с маратонки кални,
с дънки изсветлели и накъсани.
С теб сме толкова различни...
Очите ти са сини, сиви и зелени
на морето носят чувствата,
моите пък са обикновени
и безлични, и кафяво-скучни.
С теб сме толкова различни...
Винаги са топли твойте длани,
винаги са толкова приканващи,
а мойте са студени като камъни,
непредразполагащи.
С теб сме толкова различни...
цитирай
3. teodortodorov - Бях аз брутално изнасилен, от пъ...
06.02.2008 02:55
Бях аз брутално изнасилен,
от пънкар и модератор силен.
Колко несправедлив е този тяхен пакт,
който извърши този подъл акт.

Защо обаче аз не помня,
таз картинка толкоз грозна?
Кога изсвърши се подлото деяние,
предизвикващо моето страдание?
Всичко май било е в тяхен мозък болен,
да обори че х*я им е в положение долен.

Обаче в помислите си нечисти,
оскърбиха те две същества тъй чисти.

Едно девойче закъсняло,
искат те да обладаят.
И каката поет,
не може да напише и коплет.

Модератор трябваше да се намеси до сега,
но чеше се той по разни места.
Ако не престанем още сега,
ще бъдат свободни наще места.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teodortodorov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1102865
Постинги: 530
Коментари: 502
Гласове: 994
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930