Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2008 15:10 - Петък вечер...айде на купон!
Автор: teodortodorov Категория: Забавление   
Прочетен: 1628 Коментари: 0 Гласове:
0



Привет,
казвам Ви го в събота по някое време с мисълта да ви разкажа накратко какво стана в петък по никое време. 

 Както съм Ви казвал в предишните постове: едно от най-готините неща е да купонясваш в петък вечер някъде. Е и аз направих така! И както се казваше в онази реклама: "И аз бях там и аз говорих". Тук малко ще сменим словореда - просто ей така, за да е по звучно.

 Как стана и аз незнам в петък, след полунощ се отзовах в COSMOPOLITAN MUSIC CLUB - ХАСКОВО! - едно от най-добрите места за купон в града. Не, че им правя реклама - но просто казвам, защото си е така.

Партито, смея да отбележа беше страхотно - много музика, и то всякаква. Като започнем от ретрo, стигнем до чалга - но пак се завъртим през хаус и се спрем на ретро чалга - Кали, Кати ... за наранените крила, за двете жени - едната от които била жена коварна ... просто аз на това си му казвам: all music request - назнам защо, ама му казвам така...!

 Масата, която бяхме резервирали беше точно до бара в дъното - идеалното място - близко до сцената и виждаш всичко.

И после почнаха едни танци...
image

Има още много снимки, но не ми се качват .... :)


Тагове:   купон,   вечер,   петък,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teodortodorov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1103239
Постинги: 530
Коментари: 502
Гласове: 994
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930